środa, 23 kwietnia 2014

Wasze opinie o programie "Mistrzowie Kodowania"

Obie grupy Mistrzów Kodowania są już po piątym module programu. Zostały nam jeszcze trzy spotkania. Chciałabym poznać Waszą opinię o zajęciach. Napiszcie, czy podoba Wam się "scratchowanie".


Oto kilka pytań, na które możecie spróbować odpowiedzieć.

Czy zajęcia nie są zbyt trudne, zbyt łatwe?

Czy tworzenie gier "wciągnęło" Was?

Czy chciałbyś/chciałabyś w przyszłym roku uczyć się Scratcha?

Czy programowanie w Scratchu jest łatwe/trudne?

Jaka panuje atmosfera na zajęciach?

Czy wykorzystasz zdobytą wiedzę w przyszłości?

Które zajęcia były najfajniejsze?

Czy poleciłbyś/poleciłabyś zajęcia koledze/koleżance?

Czy tworzysz własne gry w domu?

Inne...


Swoją opinię zamieśćcie w komentarzu do tego wpisu. Bardzo proszę, abyście też podpisali się samym imieniem lub jeśli ktoś chce to imieniem i nazwiskiem.

9 komentarzy:

  1. Lubie korzystać ze sratcha :D jest on prostym programem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajęcia są łatwe i bardzo wciągające

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdanie program Scratch jest bardzo przyjemny. Mam nadzieję, że przyda mi się w przyszłości

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajęcia ze scratcha są bardzo interesujące. Programowanie w Scratchu jest dosyć łatwe :) Bardzo wciągnęło mnie tworzenie gier.
    laura

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajęcia są fajne i łatwe. Bardzo miło jest na zajęciach. Najfajniejsze były lekcje o labiryncie.

    Filip Nader

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie te zajęcia nie są trudne. Tworzenie gier baaardzo mnie wciągnęło :) Co do nauki Scratcha w przyszłym roku, to bardzo chętnie, tylko, że niebawem idę do gimnazjum, a nie wiem, czy będzie można w nim kontynuować te zajęcia... Na zajęciach panuje bardzo fajna atmosfera. Wiedzę na temat Scratcha na pewno wykorzystam w przyszłości :) Dla mnie wszystkie zajęcia były fajne i na pewno poleciłabym swoim koleżankom :) Póki co nie tworzę własnych gier, ale mam już parę pomysłów... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mi się bardzo podobają. Dużo się nauczyłem i polecam

    OdpowiedzUsuń
  8. Program jest super chciałbym żeby było więcej zajęć

    OdpowiedzUsuń